Translate

сряда, 9 януари 2013 г.

Аз обичам ...

          Още като видях предизвикателството на Мър-мяу, си казах, че трябва да направя картичка за него. Хареса ми подтекста на заглавието "Аз обичам ..." Отдавна не бях се задълбочавала над контекстта на нещо подобно, може би от ученическите ми години, когато учехме философия, но това предизвикателство провокира определени размисли в мен. 
         Първосигналната ми реакция(изключвам семейството и децата ми) е, че обичам животните - имам 3 кучета, като малка гледах котка, хамстер, гълъби, фазанче, на село постоянно се врях в кошарите на животните и чисто по детски се опитвах да спася някоя любима животинка от участта й. Затова и не е никак изненадващо, че избрах картинка на животно. 
             После се замислих за цветовете, които обичам и тук нещата станаха объркани - по-лесно ми е да кажа, кои не обичам, обаче откакто правя картички установих, че всъщност няма цветове, които напълно да не използвам. Например с две ръце твърдях, че не харесвам розово, обаче в края на миналата година направих две зимни розови картички и взе, че ми хареса. Така че всъщност ми допадат нетрадиционните, дори леко шокиращи цветови комбинации, но си давам сметка, че не е лесно да твориш с тях. Но това, което наистина много, ама много харесвам са пастелните нюанси - има някаква меланхолия, нещо носталгично в тях, като поостарели, но ценни и скъпи на сърцето спомени и се опитах това да предам в последната ми  картичка. 
               Купих си този печат на паун отдавна, но все не се решавах да го оцветя, а после ме завъртя коледната суетня. Така че сега му дойде момента, освен това някак си можех да се потопя в едни от любимите ми цветове - тюркоазено синьо-зелено, шоколадово кафяво, жълто с цвят на горчица. Картинката оцветих с акварелни моливи, понеже от копиците нямам такова разнообразие, а за хартиите и цветята използвах едно блокче на Prima - Reflections, което отдавна притегля погледа ми.



5 коментара:

Toni каза...

Страхотна е! Много цветна и красива!

Villi каза...

Невероятно красива картичка!:) Цветовете са разкошни и много нежни:) Разкошна е:)

KalySto каза...

Поздрави от още един любител на нестандартните цветови комбинации! със стандартните е лесно,но с такива като твоита е наистина трудно! Чудесно оформление и украса!
Радавам се,че сподели своите любими цветове в Забавлятелството този месец! И успешна нова година!

Lucy Patrick каза...

Love the image and colours, Thanks for joining in the Anything goes challenge at The Paper Shelter, XOX Lucy

Биляна каза...

Вълшебна е! Много добър избор на цветове и хартии! Поздравления!