Translate

четвъртък, 4 април 2013 г.

Оранжева песничка

Оранжево небето, оранжево морето,
оранжева тревата, оранжев и градът.
Ораннжевите майки, оранжеви дечица,
оранжеви китари оранжево звънят.

Помните ли тази Оранжева песничка, нещо напоследък току си я затананикам - предполагам, че е от недостига на слънце и вътрешната ми неутолима потребност от повече топлина в заобикалящия ме свят. Предстои ми да задавам предизвикателства и направих една картичка, която мислех да е с оранжева тематика, обаче ... вече ми дойде друга идея, така че реших тази да я покажа ;)))
Тази сладуранка Hopeful на WeeStamps пасна приятно на
настроението ми.
Ще включа картичката и при Кали в нейното предизвикателство, защото тя е творецът, от който много съм се учила и не спира да ме изненадва и впечатлява.

13 коментара:

Toni каза...

Много е сладка! Слънчева, весела, носеща настроение! А тези цветя са разкошни! Ти ли си ги правила?

Being shMe каза...

Мила Танче, къде си, усетих липсата ти. Завръщаш се с нещо много красиво и нежно. Отдавна не се бях радвала на тази комбинация -оранжево и лилаво, а ти ми я поднасяш в тази прекрасна твоя интерпретация. Това е един от най-любимите ми печати на WeeStamps, който си оцветила наистина вълшебно. Много ми харесаха и малките акценти по девойката, и разкошните ти цветя. Наистина се радвам, че стана част от хубавия ми ден днес. Благодаря ти :)ххх

tangenta каза...

Здравейте момичета, наистина липсвам напоследък, много неща ми се струпаха и едва си открадвам време за любими занимания. Скъпа Петя, радвам се да те усещам в блог пространството, аз те наблюдавам и не съм те изоставала и за миг в мислите си.
Цветята и на мен много ми харесаха - правят се от рик-рак панделките (единствено трябва да не са от най-тънките)Ето урочето, от което се запалих - http://www.youtube.com/watch?v=eXDolKulMls

Julies Crafty Creations каза...

Very very pertty card, I love it!
Thanks for joining in with our One for the girls challenge at Forever Friends and good luck
Julie x
My blog
Pennys Challenges DT member
Digi Darla DT member
Forever Friends DT member
Brown Sugar Challenges DT member
Fashionista DT member
Lady Annes stamp challenge DT member

Irina Kirqkova каза...

Много красива и нежна картичка,с прекрасна цветова комбинация!

honey_bunny каза...

Супер картичка, Танче! И на мен много ми липсват прекрасните ти творения! <3 Девойката е много сладка, а оцветяването ти е суууу-пер! <3 :))) Украсата е толкова богата и оригинална с тези риг-раг цветчета! Браво! ;) Разкош!

Kelly каза...

Gorgeous and rich colors! I love your card, so beautiful. Thank you for joining us at Divas by Design.
Hugs Kelly

Cumbrianlass каза...

A fabulous card, thanks for entering the Kaboodle Doodles Challenge
Janet

Tanya каза...

Gorgeous card, I love the colours :)

Thanks for joining our Fortnightly Challenge at Forever Friends Challenge Blog :) Good luck and hope to see you again soon.

Tanya xx

KalySto каза...

Ето някой,които винаги успява да ме усмихне с невероятния избор на цветове. Ще ти призная, по-смела си от мен, аз никога не бих се сетила за оранжево и лилаво, а тук седят толкова момичешки. Отново прекрасна картичка и невероятен дизайн!
Благодаря ти,че се включи в блогогодишното ми предизвикателство !
Прегръдки!
Кали

Bo каза...

Страхотна е! Толкова слънчева и зареждаща! Обичам оранжево! Оцветена и украсена уникално!:)

Anke каза...

Beautiful card. I love the colors.
Thanks for joining us at Divas by Design.
hugs Anke

KalySto каза...

От мен специално за теб :)
http://kalinasto.blogspot.com/2013/04/blog-post_16.html