Translate

петък, 10 май 2013 г.

Първа блогогодинка

   Преди точно една година се престраших да създам този блог - беше ми трудно и все още много неща не са ми ясни или пък искам да подобря. Радвам се обаче, че го направих, защото той беше моя пристан, моето местенце за интересни срещи, усмивки и красиви изживявания.     
   Понякога си го прелиствам назад и си спомням пътечките и мислите, които са съпровождали създаването на всеки един проект. Дори и когато нямам време, се опитвам поне веднъж седмично да вляза в този свят, който ме препраща и към вашите творчески галактики, да се потопя във вашите идеи и да се насладя на творческата енергия на всички творящи момичета. 
   Реших за този рожден ден да дам две награди - първата ще е за моите последователи, които оставят коментар към този пост. Рандом генератора ще ми помогне в избора.

   За втората награда, която е малко по-голяма от първата, ще си поискам нещо сътворено ;) Понеже от дете имам една голяма страст - четенето, то реших, че ще ви предизвикам да направите книгоразделител. Този, който ме впечатли най-много, ще включа и децата в журирането, ще получи 1/3 от блокчето с дизайнески хартии на My mind's eye - Bramble Rose + други крафтърски джунджурии. 

   Запазвам си правото да  дам и допълнителна награда, ако ме затрудните много ;)
   Ще се радвам, ако решите да ми изпратите книгоразделителите, но не е задължително.

P.S. Понеже не ми се прави отделен пост, реших да добавя тук моя книгоразделител - той беше по молба на дъщеря ми и е посветен на една невероятна фентъзи сага, много, ама много любима и на двете ни - Колелото на времето (Wheel of Time)






17 коментара:

Kati каза...

Танче, честита ти първа блого-годишнина.Хубаво е че си се престрашила - така можем и ние да се наслаждаваме на твоите красиви творения! Желая ти още много творчески мигове, които да споделяш с нас, хиляди усмивки и добро настроение.

Соня каза...

Честит първи Рожден ден!Желая ти нестихващо вдъхновение и все така да ни радваш с красотичките си.

Toni каза...

Честита ти годинка! Откакто открих твоето местенце го посещавам много редовно, макар не винаги да успявам да ти оставя коментар. Много харесвам нещата, които правиш. Продължвай все така! Ще се вклча с огромно удоволствие!

Villi каза...

Ехеее,Танчее,каква чудесна новина!!!:) Честит празник миличка :))) Пожелавам ти от все сърце много,много усмивки и слънчеви емоции,донесени,както от грейналите личица,на щастливците,които получават твоя картичка,така и още повече щастие и позитивни вълнения на креативност, творчество и признание :))) Целувам те горещо и ти пожелавам да бъдеш щастлива и да сбъдваш и най-съкровенните си мечти и все така да продължаваш да ни вдъхновяваш :) Честита Блогодинка от мен :)ххх

district2 каза...

Желая ти още много публикации в това интересно място и страхотни картички, изпълнени с вдъхновение! Честита блогогодишнина!

Irina Kirqkova каза...

Честита първа блогогодинка,Таня!Твоето местенце ми е едно от любимите.В него откривам много красота и вдъхновение!Поздрави!

Deni каза...

Честита ти първа блогогодинка! Желая ти още много творчески съкровения, с които да ни омайваш, много усмивки да има в живота ти и разбира се любими хора!

honey_bunny каза...

Хехехе Танче, честита ти първа блогогодинка! <3 Добре, че си се престрашила да създадеш блога, защото не само за теб е извор на вдъхновение и местенце за интересни срещи! ;)))
Пожелавам ти неспирно вдъхновение и достатъчно свободно време за творчество! <3 :))))

vilini каза...

И от мен честита блоггодинка!
Много радост, забавления и нови познанства да ти носи прекрасното ти местенце!

Елена каза...

Честита блогогодинка и от мен. Нека неусетно, с много идеи и добра компания, да напълниш много блогогодинки с красиви проекти.

Being shMe каза...

Мила, Таня, честит рожден ден на красивото ти мистично местенце. С невероятно удоволствие го посещавам често от момента, в който те открих. Толкова поезия и нежност има в произведенията ти, толкова чувства и споделени преживявания. Искам от сърце да ти благодаря за всички прекрасни емоции, които ни подаряваш и да ти пожелая този твой пристан да продължи да бъде толкова гостоприемен и даряващ, да ти предоставя необходимото, за да сътвориш още много чудеса. Топли поздрави :)ххх

INA каза...

Честита Блогогодинка и от мен :) Пожелавам ти да си все така вдъхновена и вдъхновявяща и още много години да празнуваш създаването на това уютно и креативно местенце :)

Sophie каза...

Честита блогогодинка и още дълго да ни радваш с красивите си творения! И аз съвсем наскоро започнах да си водя блога и от тогава неспирно ме тегли към този мой свят, в който срещнах всички вас, с които да споделям тази моя нова голяма страст. Чувството е прекрасно!

Rosica Katreva каза...

Честито и от мен, Танче, с малко закъснение. Бъди здрава, усмихната, щастлива, много обичана и уважавана, с нестихващо вдъхновение, за да продължаваш да ни радваш с красиви неща :)... Аз днес си имам нещичко от теб. Благодаря от сърце :*

vania каза...

Честита блогогодинка и от мен ! Пожелавам ти много поводи за усмивки и нестихващо творческо вдъхновение :)

Katya Kovacheva каза...

Честита първа блогогодинка, Таня! Желая ти повече време за любимото хоби, много реализирани идеи, тонове вдъхновения и купиа верни последователи!

Bo каза...

Честита годинка! Пожелавам още много такива празници и много годинки, изпълнени с толкова много и красиви проекти! За мен винаги е огромно удоволствие да гостувам в твоето местенце! И за мое голямо съжаление някак съм пропуснала тази публикация, както и възможността да се включа в твоята игра! Ще гледам да не се повтаря! :))));) Поздрави!