Translate

понеделник, 3 юни 2013 г.

Награди от първия ми блог-рожден ден

Здравейте момичета.
Въпреки колебанията ми, се радвам, че направих поста за първия си блог-рожден ден. Отново ме накарахте да почувствам подкрепа, позитивизъм и обич. Трогнаха ме коментарите ви и съм щастлива, че си дадох шанса преди една година да се запозная с нови и много интересни дами като вас.
Това е списъка по реда на коментарите и ще повикам г-н Рандом на помощ.
  1. Kakichka
  2. Соня
  3. Toni
  4. Вили
  5. district2
  6. Irina Kirqkova
  7. Deni
  8. honey_bunny
  9. vilini
  10. Елена
  11. Being shMe
  12. INA
  13. Sophie
  14. Росица Катрева
  15. Vania J-K
  16. Katya Kovacheva
  17. Bo
   И така, късметът днес е на страната на №7 -  Дени. Ще помоля за адрес, на който да изпратя скромната си почерпка.

Сега искам да благодаря специално на Роси и Ваня за включването им с проект в моя празник. Искрено ме трогнахте момичета!
Наградата, посочена в поста ще отиде при Ваня с нейния фантастичен приказен таг, понеже ме грабна с цветовете и феерията си, освен това беше направен специално за мен ;))) Ще очаквам и твоя адрес Ваня - благодаря ти.
Роси, в твоя книгоразделител се влюбих още, когато го видях в предизвикателството на Петя - много харесвам стиймпънк стила и дистрес техниката - станал е прекрасен. Ти също ще получиш скромен подарък от материали, който ще си остане изненада ;)

Отново благодаря на всички и нека вдъхновението ви окрилява всеки ден!

4 коментара:

Toni каза...

Честито на победителите!
Танче, искам да ти се извиня, че не успях да стигна до участие, но бях затрупана с какво ли не! Имах огромно желание да се включа, не съм те забравила:).
А ако искаш да видиш защо не успях, ето:
http://tokbobok.blogspot.com/2013/06/tbc-1-anything-goes.html
Ще те чакам там:)

vania каза...

Много благодаря ! Нямам думи да опиша колко съм щастлива! Това ми е първата награда и ми е особено ценна защото идва от такъв невероятен талант като теб!Пожелавам ти да отпразнуваш още много блогогодинки :)Благодаря още веднъж :)

Deni каза...

Много благодаря,Танче!Толкова съм щастлива!Много съм изненадана, че късметът е споходил именно мен, обикновено все ме подминава.
Честито и на останалите момичета!

Rosica Katreva каза...

Ех, мила. Много благодаря за наградката. Тагчето ми е много мило и с радост ще ти го подаря, защото знам, че ще е в добри ръце и ще се използва по предназначение. :) Радвам се, че ти е харесало. Честито и на другите момичета.