Translate

сряда, 24 юли 2013 г.

Лексикон

Хаха, не съм и очаквала, че ще ми се случи отново да попълвам лексикон, но от 2-3 дни забелязвам активност и суматоха, включващи тази думичка. Изчетох вече няколко и ми беше много интересно, защото отговорите са като светлинка към личността на всеки - лаконични или подробни, духовити или сериозни, но най-вече искрени и много емоционални ;) 
Към мен отправи предизвикателство Ваня и се чувствам хем задължена да откликна, хем и поласкана. Обаче аз ще наруша традицията в тази своеобразна игра - прочетох правилата, но има нещо, което ме смущава в тях и вече е налице - започна канене на едни и същи хора многократно и става трудно да се посочат нови лица. Затова ще си намисля и аз въпроси, но ще дам възможност на всеки, който желае да отговори на тях, без да споменавам конкретни имена.
И така:
1.Преди колко време направихте първата си картичка и пазите ли си я все още?
Първата си картичка направих за Коледата на 2011 г. - бяха две почти еднакви и едната все още е при мен. След това почти половин година не създадох нищо, защото като започнах да се интересувам от това хоби, се оказа, че съм много неинформирана откъм материали, техники и инструменти и се втурнах да пазарувам и ходя на работилнички.
първата ми картичка
2.Какво Ви прави истински щастливи?
Две неща.
Първото са децата ми - обичам да съм с тях, да си говорим или да правим нещо заедно, да ми се доверяват и да споделят.
Второто нещо са пътуванията. Открих, че се зареждам невероятно и съм най-щастлива, когато пътувам и откривам непознати места, гледки, забележителности. Не ми трябват скъпи курорти, хотели или лукс, макар че и на тях се наслаждавам, когато са налице, но предпочитам да ходя, да пълня главата и очите си със спомени, с информация, с история, а вечерта просто да има къде да полегна, за да събера сили за следващия ден.

3.Каква е вашата професия?
Архитект
4.Обичате ли да готвите?
Доста се замислих. Обичах да готвя. Сега го правя по задължение, но мисля, че все пак готвя добре. Имам и мнооого редки моменти, в които отново ме посещава музата на готвенето и се развихрям - чета рецепти, изпробвам нови неща и правя по няколко различни яденета. При мен готвенето е свързано с обичта - готвя това, което обичат мъжа ми и децата, а това, което обичам аз обикновено си отивам при мама да ми го сготви тя ;)))
5.За какво мечтаете?
Мечтая! Никога не спирам да мечтая, но като че ли най-често се улавям, че мечтая да посетя едно или друго място. Последните години не пътуваме в чужбина и това ми липсва, но в същото време съм достатъчно реалист и трансформирах желанията за пътуване зад граница с такива в България. Има толкова много забележителни места в нашата малка страна, които не съм успяла да покажа на децата си, че си мечтая да намеря време за тях.
6.Искате ли да промените нещо в себе си и ако да, какво?
Вече не, освен килограмите ;))) Преди бях много самокритична, но с годините и намирайки своя мир, човек се научава да се приема.
7.Любим сезон
Зима и пролет.
8.Имате ли песен, която никога не ви омръзва
9.Липсва Ви нещо ? И ако да какво?
Научих се да обичам това, което имам. Другото са мечтите, които няма как да ми липсват, защото не съм ги осъществила още ;)))
10.Опиши себе си с 3 думи
Майка, реалист, любознателност

Самопоканвам се да отговоря и на въпросите на vilini
1. Можете ли да се опишете с по една дум преди, сега и може би в близко бъдеще?
Сега - майка
преди - архитект
в бъдеще - мечтател

2. Къде сте в момента и иска ли ви се да сте някъде другаде?
У дома и не, не искам да съм другаде - обичам да пътувам, но винаги се връщам с удоволствие
3. Кое кътче от родината ни си заслужава да бъде посетено?- знам, че са много 
Сега ще отговоря тарикатски - Долината на тракийските царе - гробниците в Казанлъшката котловина са около 300, а над 1000 са непроучените могили, за посетители са достъпни около 40 и си струва да се разгледат - невероятно място, наситено с история, много гордост и ниво на изкуствата, които нареждат траките до известни от учебниците цивилизации.
4. Има ли нещо, което много ви се иска да опитате, но все още не сте?
О, много неща - искам да се науча да карам ски, да науча италиански, да се гмуркам из рифовете на някоя екзотична дестинация и мн. други ;))) 
5. Искате ли да си зададете въпрос и да си отговорите? 
Имам ли домашни любимци? - Даааа, три шпица ;)))

Моите въпроси:
1. Какво е семейството ти - деца, съпруг, други роднини?
2. Как прекарвате свободното си време?
3. Обичаш ли да пътуваш и кои са любимите дестинации или места, на които си бил?
4. Обичаш ли да четеш и има ли книги, които си чел по два пъти?
5. Обичаш ли животните и имаш ли домашен любимец?
6. Какви хобита имаш?
7. Каква е професията ти и ако имаше втори шанс, би ли я сменил?
8. Имаш ли любими филми и кои са те?
9. Кои са любимите ти изпълнители, стил музика или пък любима песен?
10. Имаш ли сбъднати мечти и кои са все още в проект?

2 коментара:

Bo каза...

Интересно и мъдро! :)

vania каза...

Благодаря ти много, че отговори на моите въпроси. Беше наистина интересно да науча повече неща за теб.За мен този лексикон беше приятна инициатива, надявам се да си се забавлявала:)