Translate

вторник, 8 октомври 2013 г.

Наесен с песен

Отдавна искам да си оцветя есенна картичка, но от целия ми набор печати за оцветяване, почти няма подходящи за този сезон и затова тази картинка "thursdays child" на Мо най-много се доближава до усещането ми за сезона. Много ми допада хъса и устрема на тази малка сладурана, която се опитва да излъчва самочувствие на малка лейди, но детето в нея не може да се раздели с плюшените си играчки ;)
В началото на годината, когато си купувах промаркери, попаднах на сезонни комплекти и много ми харесаха цветовете в есенния (Autumn 2012), така че тук използвах именно цветовите асоциации на Летрасет за есента. Получи се доста пъстра картичка, но аз винаги съм приемала есента именно като такъв многоцветен и радващ очите пейзаж.



Mo's digital - Challenge #204 - "H is for..." happy girl
Tokbobok - TBC# 5 - Autumn / Есен
Promarker challenge - Week 218 - Theme “lots of legs”
Sister act card - Challenge #27 
Anything challenge - Challenge 101 - Out with the Girls
Fab'n'funky - Challenge #187 - Ribbon
Artistic inspirations - CHALLENGE 62 Anything Goes/Make It Girly

10 коментара:

...Just Me... каза...

Страхотна картичка,Таня! Много ми допада цветовата комбинация,понеже не е в типичната кафяво -оранжева гама,както повечето есенни картички. А младата дама има очарователни дизайнерски ботушки и куфар.Поздрави и хубава седмица:)))

Unknown каза...

Hi Tangenta,
What a lovely card. I love the image & your colouring is fabulous. Love those gorgeous flowers too. Thanks for joining us at Passion For Promarkers.
Hugs,
Andie xx

Janine каза...

Lovely card. Fabulous colouring and a pretty design. Thanks for sharing it with us at Anything Goes.
Hugs, Janine xx

vania каза...

Чудесно съчетание на цветове,прекрасна картинка и много есенно настроение :) Невероятна е ! Много ми хареса :))))

Pat K каза...

Beautiful colouring on this gorgeous card. Thanks for playing along with us at Fab'n'Funky this week. Pat K xx

Toni каза...

Чудна е! Шарена като есента. А печатчето е супер. Ще се радвам да те видя при мен в TokBobok

Unknown каза...

Прекрасна картичка!Много пъстра,свежа и есенна!Много ми харесва!

fiona mctiernan walker каза...

Beautiful colouring thankyou for joining our challenge at artistic inspirations. Good luck Fiona dt. x

Anja каза...

Such a cute card! Love this image ;-) and love your take on it with all the colourful papers and embellishments!
Thank you so much for joining us at Mo's Digital Pencil this week!

Hugs, Anja

Unknown каза...

wow love this,, good colouring too good luck over on artistic inspirations x